Auteur Topic: Gebruik fotos/afbeeldingen  (gelezen 17964 keer)

Offline Anna en Kees

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 1
  • AES USIBUS APTIUS AURO
    • Kopergeldpagina
Gebruik fotos/afbeeldingen
« Gepost op: april 05, 2007, 01:56:27 am »
Hallo,

Ik ben altijd op zoek naar plaatjes van munten etc. voor de website van mijn man. Op dit forum staan veel bruikbare fotos en scans. Zijn deze vrij te gebruiken?

Anna
     DE KOPERGELD PAGINA

Offline Bennie

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
Re: Gebruik fotos/afbeeldingen
« Reactie #1 Gepost op: april 05, 2007, 01:58:38 am »
Die van mij wel Anna, maar ik kan natuurlijk niet voor een ander praten  ;D

Offline Motley Blue

• Deskundige antieke munten
  • Forumlid
  • *
  • 0
« Reactie #2 Gepost op: april 05, 2007, 02:15:42 am »
Hoi Anna
je mag die foto's gerust gebruiken hoor.
Maar als ik jou was zou ik ze op je eigen harde schijf opslaan.
ivm dataverkeer
en is julie site al actief ???  ???
mvg Roald
Ik ben niet gek
Cedo Nulli

Offline Menno

• moderator Dagvondsten
  • Forumlid
  • **
  • 9
« Reactie #3 Gepost op: april 05, 2007, 02:17:37 am »
Anna, voor wat betreft mijn foto's en scans: be my guest!

mvg/Menno
Groeten,
Menno

Maurits

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 05, 2007, 02:25:22 am »
Hoi Anna,
kun je iets meer vertellen over de website van jou man? Zijn jullie zoekers, verzamelaars?
In principe mag je van mij alles weten, als ik weet waar je het online knalt.
Gr Maurits  ;)

Offline bubba

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
« Reactie #5 Gepost op: april 05, 2007, 02:59:41 am »
Hallo,

Ik ben altijd op zoek naar plaatjes van munten etc. voor de website van mijn man. Op dit forum staan veel bruikbare fotos en scans. Zijn deze vrij te gebruiken?

Anna

dag ANNA. ;D

deze zijn  niet vrij te gebruiken lijkt mij. (^smi6

toestemming van degene die het heeft geplaatst is wel zo netjes. ;D
misschien is het handiger om eerst wat te laten zien over de website waar jij ze wilt gebruiken. ;D

en een link zodat iedereen die toestemming geeft zijn muntjes daar terug kan zien. ;D

veel succes met de oproep ,en de eerste toezeggingen heb je al binnen (dus hun foto,s kun je al gebruiken) (:appl

gr bubba ;D ;D

Offline Archief4

• Forumleden
  • *
  • 0
« Reactie #6 Gepost op: april 05, 2007, 13:22:20 pm »
Beste Anna,

mijn foto's mag je NIET gebruiken, tenzij je wat beter uitlegt wat de bedoeling is...  ;D

Offline PatrickW

• Detector Amateur
  • Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
    • Lasklus Nederland
« Reactie #7 Gepost op: april 05, 2007, 13:48:38 pm »
Beste Anna,

mijn foto's mag je NIET gebruiken, tenzij je wat beter uitlegt wat de bedoeling is...  ;D

Dit geld ook voor mij.........

;)

mvg patrick
16 jaar detector geschiedenis!

Minelab explorer 2 + Tesoro Cibola
White's IDX Pro
White's classic III
White's classic II
Micronta 3001

Offline Anna en Kees

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 1
  • AES USIBUS APTIUS AURO
    • Kopergeldpagina
« Reactie #8 Gepost op: april 05, 2007, 14:14:08 pm »
Beste forumleden,

De foto's die ik eventueel wil gebruiken komen op mijn duitensite www.duiten.nl te staan. Ik ben Kees Pannekeet en Anna is mijn vrouw. Zij heeft zich recent geregistreerd op dit forum en helpt mij altijd met zoeken naar informatie, afbeeldingen etc. Zelf was ik eigenlijk altijd op muntenforum.be actief maar dat forum is erg op de euro munten gericht de laatste tijd. Op dit forum zie ik toch veel meer over oudere munten en bodemvondsten. Dat spreekt mij erg aan omdat ik sinds 1987 zelf ook actief ben met de metaal detector. In het begin zeer fanatiek maar de laatste tijd echter niet zo actief meer. Ik ben nu meer bezig met de website duiten.nl omdat de koperen munten reeds 30 jaar geleden mijn hart hebben gestolen. Ik wil er zo veel mogelijk over te weten komen en deze informatie direct delen middels de website. Zo ontstaat een unieke on-line bron van direct opvraagbare informatie die binnen een paar uur is bij te werken en voorzien kan worden van de nieuwste informatie. Ik denk dat mijn doel aardig bereikt is omdat ik mijn site regelmatig genoemd zie worden op dit forum. Zo weet ik zeker dat mijn site ook echt bekeken en gewaardeerd wordt. Iedereen die mijn site kent weet dat ik serieus om ga met de informatie en scans. Iedereen die mij iets stuurt krijgt altijd antwoord. Ik moet echter kritisch zijn om het nivo hoog te houden. Versleten, vage en gecorrodeerde munten die op varianten lijken of op nieuwe jaartallen kan ik uiteraard niet opnemen. Bij deze vraag ik dan ook om echte duidelijke varianten, nieuwe (zeldzame) jaartallen etc. toch vooral naar mij te mailen, met afbeelding uiteraard. Ik vraag dan om ze te mogen plaatsen op de site. Dit kan anoniem of desgewenst met naam er bij. De meesten kiezen er echter voor anoniem te blijven. Ik heb op dit forum al enkele aardige afbeeldingen gezien van duiten en oorden die ik t.z.t. zou kunnen gebruiken en die ik graag zou willen gebruiken.

M.vr.gr.

Kees en Anna
     DE KOPERGELD PAGINA

Offline DwAlex

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
« Reactie #9 Gepost op: april 05, 2007, 14:18:16 pm »
Kees & Anna,

Dit verduidelijkt een hoop, mijn toestemming heeft u.

Ik maak ook gebruik van jullie site/foto's/scans/tekeningen en kennis! (:appl

Duiten.nl staat bovenaan mn favorieten. (:bloos1

Groet, Alex
« Laatst bewerkt op: april 05, 2007, 15:17:21 pm door DwAlex »

Offline Duitje II

• Brilsmurf
  • Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
« Reactie #10 Gepost op: april 05, 2007, 14:22:43 pm »
Die van mij mogen ook gebruikt worden!!!!!!

@Kees en Anna Ik heb een tijd geleden een duit gestuurd via e-mail (hier de link) maar nog geen reactie hierop gehad. Zal ik het nog eens proberen maar dan met nieuwe scans ?

Groeten Kees  ;)
Groeten Kees

Maurits

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: april 05, 2007, 14:24:49 pm »
Kijk een daar kunnen wat mee. Ik heb afgelopen week ook iets gleerd over duiten. Ik ga ze met iets meer respekt behandelen. Ik heb begrepen dat er zeldzame varianten zijn. Ik moet ook bekennnen (met schaamrood) dat ik ze vaak weggooide.

Offline Archief4

• Forumleden
  • *
  • 0
« Reactie #12 Gepost op: april 05, 2007, 14:36:09 pm »
Kees,

hartelijk dank voor de uitleg! Mijn foto's mag je gebruiken, alleen staan er niet veel koperen munten bij.
Ik weet zelf niet welke duiten en/of oorden zeldzaam zijn of een variatie zijn op bestaande types, ik zal me er eens in verdiepen. Mocht ik iets tegenkomen dan plaats ik een foto op dit forum...

Offline Goodies

• moderator boards
  • Forumjunk
  • *
  • 0
« Reactie #13 Gepost op: april 05, 2007, 14:38:16 pm »
@Anna.. en @Kees... nog veel welkomer dan eerst hoor !! geweldig.

Uiteraard toestemming om de foto's uit deze threads te gebruiken voor duiten.nl

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=3703.msg20510#msg20510 (mijn allermooiste duit  :P :P

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=3707.msg20529#msg20529 (mijn op één na mooiste duit)  ;D

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=13877.msg82415#msg82415

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=12999.msg77865#msg77865

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=557.msg2547#msg2547

tenslotte mijn zeldzaamste duit, van bubba gekocht en inmiddels in mijn bezit

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=11615.msg68949#msg68949

In deze thread staat ook nog een leuke foto. Dit gebeurt er als een (grote !!) zoeker zijn duiten-emmer omkeert in het bijzijn van een stelletje verzamelaars ..  :P 8) :P 8) :P :D

Veel forumplezier, ook namens het kernteam..

(:appl
Lex

Offline PatrickW

• Detector Amateur
  • Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
    • Lasklus Nederland
« Reactie #14 Gepost op: april 05, 2007, 14:42:51 pm »
Hallo kees en Anna,

Welkom op ons forum! (:appl
Idd een handige website duiten.nl!
Ik heb ook weleens foto’s opgestuurd naar jou en mijn afbeeldingen van dit forum mogen dan ook gebruikt worden.
Misschien is het leuk om de eigenaar van de munt/foto een bericht te sturen als je de foto gebruikt, zodat we kunnen zien waar het heen gaat….

;)

Mvg patrick
16 jaar detector geschiedenis!

Minelab explorer 2 + Tesoro Cibola
White's IDX Pro
White's classic III
White's classic II
Micronta 3001

Offline Guff

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2007, 15:12:31 pm »
Hoi Kees en Anna,

Allereerst onze complimenten voor supersite duiten.nl !!!  (:appl (:appl (:appl (:appl (:appl (:appl
Wij (ik en mijn vriendin) maken hier altijd veel gebruik van om koperen duitjes die we vinden te determineren voor zover wij dat kunnen  (:bloos1

Heel veel vinden we niet en meestal posten we de koperen duitjes niet maar jullie mogen altijd onze scans en fotos gebruiken van dit forum.

Grtz
Guff

Het piept en eet een muis

Offline Anna en Kees

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 1
  • AES USIBUS APTIUS AURO
    • Kopergeldpagina
« Reactie #16 Gepost op: april 05, 2007, 16:01:18 pm »
Iedereen,

Hartelijk dank voor de vele reacties en toezeggingen. Reageer a.u.b. niet via het gastenboek op mijn site want daar kijk ik veel te weinig naar dan zou moeten. Het probleem is dat ik geen mails meer krijg dat hij getekend is. Zo staat er soms lange tijd ongewenste reclame in het gastenboek omdat ik dat te laat zie. Gewoon via de mail sturen en je krijgt antwoord. Mailen kan via de enveloppe rechts boven op de startpagina. Duitje II, de afbeelding van de duit komt mij inderdaad bekend voor maar ik kan hem nergens meer terug vinden. Vervelend dat ik  ook geen antwoord heb gestuurd. Dit duitje is interessant omdat er alleen een R of B in de onderste regel staat. Er is een ander exemplaar bekend met een letter B. Toeschrijving? Misschien Gronsveld (vanwege de B die van Bronckhorst zou kunnen zijn, heren van Gronsveld) een andere theorie is Batenburg (TRANS MOSA BATENBURGUM) over de Maas te Batenburg. Als het een R is dan lijkt het mij Reckheim alhoewel Purmer en van der Wiel daar anders over denken. Die schrijven alle exemplaren van dit type aan Gronsveld toe. Ik zou graag nog een betere afbeelding ontvangen van dit duitje. Over de duit 1682 Groninger Ommelanden die op dit forum als 1688 wordt herkend kan ik mij geen correspondentie herinneren. Ik ken wel een private entry in mijn gastenboek van ene Henk die claimt een duit 1691 te hebben. Ik heb gemaild om bewijs maar nooit meer iets vernomen. Ik zal proberen om iedereen waarvan ik een afbeelding plaats op de hoogte te houden waar zijn afbeelding staat.

M.vr.gr.

Kees
     DE KOPERGELD PAGINA

Offline Duitje II

• Brilsmurf
  • Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
« Reactie #17 Gepost op: april 05, 2007, 16:53:33 pm »
@Anna De scans heb ik even in dat topic gezet  ;)   Het is trouwens een B, het is niet goed te zien op de scan maar in de hand is het er echt eentje.
Groeten Kees

Offline Goodies

• moderator boards
  • Forumjunk
  • *
  • 0
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2007, 17:35:06 pm »
hoi @Kees (dwz Kees Duitje II én Kees..  :D welkom)

Ik geef even een linkje,

http://www.muntenbodemvondsten.nl/index.php?topic=12097.msg97979#msg97979

Ik zal vanavond eens proberen of ik in PS het contrast van dat plaatje kan verbeteren.

;)
Lx
« Laatst bewerkt op: april 05, 2007, 17:37:09 pm door Goodies »

Offline bubba

• Volledig lid
  • Forumlid
  • **
  • 0
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2007, 21:59:56 pm »
AHA duiten.nl (:appl

ik kom om in  de  duiten haha. )):