Auteur Topic: kennis gezocht! tegen betaling  (gelezen 821 keer)

Offline henkhasselt

• Forumlid
  • **
  • 0
kennis gezocht! tegen betaling
« Gepost op: november 10, 2014, 07:53:49 am »
Hallo, ik ben Henk Hasselt en bestier al sinds 1982 The Coinhunters Company en ben tevens hoofdredacteur van The Coinhunter Magazine. Wat ik zoek zijn zoekers met passie en verstand van zaken. Zij dienen zelfstandig een artikel te kunnen schrijven, enige hulp bij aanvang kan worden geboden.
Ik ben vooral op zoek naar detectoristen die van een onderdeel een studie hebben gemaakt en daarover kunnen/willen publiceren.  Denk hierbij aan knopen, gespen, vingerhoeden, fibulae, etc. In principe is elk onderwerp welkom, mits er goede studie is/wordt gedaan. Een goede financiele beloning is voor dergelijke artikelen wel op z'n plaats.
Ben jij die doordouwer die al heel wat werk heeft verricht en wil je je bevindingen openbaar maken door middel van publicatie (alles wordt hier eerst gecheckt) dan ben je van harte welkom.
Sollicitaties met duidelijke omschrijving van kunnen, willen en belangstelling worden graag tegemoet gezien.
Mail svp naar coincomp@hotmail.com en sluit je cv bij. Wij nemen bij interesse graag contact met je op.
Wil jij meer uit je hobby en kennis halen, dan zit je hier goed.
Je moet wel iets in je mars hebben als je ons team wilt versterken, maar niets voor niets zullen we maar zeggen.
Uw reacties worden gaarne ingewacht!

The Coinhunter Magazine,
voor deze,

Henk Hasselt